Непредвидими и предизвикателни етапи за пилотите на рали България

Непредвидими и предизвикателни етапи за пилотите на рали България

Едни от водещите пилоти в рали България след първия състезателен ден - турчинът Ягис Авджъ с Peugeot 208 R5 и Игнат Исаев със Citroen DS3 оцениха първите две отсечки от надпреварата – "Дюлино" и "Козичино" като наистина сложни и предизвикателни. По думите им по трасето е имало доста фракция и камъни, които са ги затруднили и накарали да бъдат много внимателни при преминаването му.

Авджъ, който води с над 1:10.4 минути пред сънародника си Бурак Чукурова с Skoda Fabia R5, каза на пресконференцията, че отсечките на ралито са по-непредвидими, спрямо това, с което е свикнал в родината си, тъй като нивата на сцепление се променят често. "Започнахме добре. Един от нашите основни конкуренти Авджиоглу отпадна, допълни Авджъ. – След това във втората отсечка видяхме, че друг претендент за първото място - Пламен Стайков спука гума и изостана с времето. След това стигнахме внимателно до края на етапа и се опитахме да контролираме темпото си. В добра позиция сме с голяма преднина".

Най-предно класиралият се до момента български пилот Игнат Исаев пък коментира, че е доволен от класирането до момента – 3-о място в общото подреждане и първо в клас R3. Той се надява да запази мястото си до финала днес: "Ние сме с автомобил с един двигателен мост и това направи преминаванията за нас по-прашните отсечки още по-трудни", каза Исаев.

На пресконференцията присъства още Симеон Симеонов, който стана лидер в едномакрковия шампионат на Hyundai Racing Trophy и в клас RC5. Мони сподели, че денят е нямало как да бъде по-добър за него.

"Започнахме с прекалено ниско темпо и натрупахме пасив от 15 секунди спрямо Мартин, но след това при следващите преминавания решихме, че трябва да вдигнем скоростта, ако искаме да спечелим това рали. Колата ми беше добре. Не съм очаквал толкова сериозен отпор от Мартин Коев", заяви Симеон.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти